måndag 24 augusti 2015

Symposium 2015

I oktober är det dags för Nationellt Centrums Symposium 2015 i Stockholm och jag har fått möjligheten att delta under hela symposiet och dessutom hålla i ett seminarium. Nu är förberedelserna i full gång och jag kommer att prata under rubriken: Individanpassad vuxenundervisning i grupp. Inför seminariet har jag skickat ut en liten hälsning till de som valt att komma och lyssna på min presentation. Vill du höra min hälsning kan du göra det här.

Under symposiet kommer två priser till förtjänstfulla lärare i svenska som andraspråk att delas ut. Priset är på 10 000 kronor och riktar sig till lärare inom barn och ungdomsskolan samt lärare inom sfi och vuxenutbildningen. Fram till den 31 augusti har du chans att nominera en kollega

Nu ser jag verkligen fram emot symposiet och det intressanta programmet och så klart att få träffa andra kollegor med ett starkt engagemang för andraspråksundervisning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar